Wydarzenia

Wydarzenia - 2007/2008

"Biała Szkoła"

W dniach 03.03.2008 - 09.03.2008 byliśmy na "Białej Szkole" w malowniczej miejscowości Poręba Wielka, położonej u wrót Gorczańskiego Parku Narodowego. Zakwaterowaliśmy się w ośrodku Ostoja Górska-Koninki. Było wspaniale! Uprawialiśmy narciarstwo na stoku góry Tobołów. Podziwialiśmy urodę Gorczańskiego Parku Narodowego, odwiedziliśmy ciekawe miejsca w Rabce, Chabówce i Zakopanem. Wróciliśmy szczęśliwi i pełni wrażeń.

rys
GALERIA ZDJĘĆ

Halloween

Dnia 30.10.2007 roku w "Naszej Szkole" odbyła się huczna uroczystość z okazji Halloween. To właśnie w tym dniu zadaniem każdego ucznia było przygotowanie najstraszniejszego stroju. Do szkoły przybyły: wróżki, czarodzieje, duchy, czarownice, diabły i straszydła........aż strach pisać, co się działo.....?!
Kiedy wybiła godzina 10.00, straszydła spotkały się w sali muzycznej i to właśnie tam rozpoczęła się "STRASZNA" zabawa. Uczniowie uczestniczyli w wielu konkursach, przygotowali fantastyczne dynie, układali wiersze, brali udział w quize. Każda klasa przygotowała również program artystyczny w języku angielskim. Zarówno uczniowie, jak i nauczyciele bawili się świetnie. Jak przystało na Halloween, każdy z uczniów dostał na osłodę "coś słodkiego".
Po lekcjach odbyła się dyskoteka dla klas starszych- również bardzo udana.

rys
GALERIA ZDJĘĆ

"Zielona Szkoła"

Dnia 2 września bieżącego roku klasy II-VI szkoły podstawowej i I-III gimnazjum wyjechały na Zieloną Szkołę. Wyjazd zaplanowano na godzinę 600. Miejscem zbiórki był, jak zwykle, parking przy Szkole Muzycznej.
Wszyscy byliśmy byliśmy niewyspani i wyraźnie zmęczeni, podczas gdy wsiadaliśmy do autobusu. Dojechaliśmy do schroniska Małgosia w Łazach po godzinie 2200. Rozpakowaliśmy się bardzo długo. Krzyki na korytarzu było słychać do późna. Przespaliśmy jednak tę noc dość spokojnie, ponieważ wszyscy byliśmy bardzo zmęczeni podróżą.
Nazajutrz odbyła się wycieczka do Krakowa. Zwiedziliśmy wiele ciekawych miejsc, takich jak: Wawel, Kościół Mariacki, Rynek Krakowski i in. Po obiedzie pojechaliśmy zwiedzić kopalnię soli w Wieliczce. Było to niesamowite i piękne miejsc. Wróciliśmy do schroniska późnym wieczorem.
Następnego dnia czekała nas wyprawa do Ojcowskiego Parku Narodowego, gdzie rano zobaczyliśmy Jaskinię Łokietka, a popołudniu uczyliśmy się rozpoznawać różne gatunki drzew. Wieczorem urządziliśmy sobie ognisko, podczas którego śpiewaliśmy różne piosenki.
Ostatniego dnia naszego pobytu zorganizowano dla nas wszystkich niespodziankę. Otóż był to pt. "Poszukiwanie skarbów jesieni". Każda klasa otrzymała kompas i zbiór zadań, jakie mieliśmy wykonać podczas tej wędrówki. Gdy pan przewodnik wytłumaczył nam wszystkim o co chodzi, wyruszyliśmy w drogę. Teraz pozostało tylko pytanie: gdzie? Na początku nasza grupa zabłądziła zaledwie kilka (naście) razy, ale po chwili namysłu odnaleźliśmy prawidłową ścieżkę. Po drodze mieliśmy zbierać "skarby jesieni", czyli liście, kasztany i inne tego rodzaju rzecz, a także ułożyć jesienną piosenkę. Była to niezła zabawa, może oprócz tego, że nasz a klasa przyszła na miejsce ostatnia, ale mniejsza o to. Inne grupy umiliły sobie czas oczekiwania na nas, zjedzeniem kiełbaski od miłej starszej pani.
Po południu pojechaliśmy do Aquaparku w Krakowie, gdzie spędziliśmy ponad dwie godziny. Był to miły sposób spędzenia ostatniego popołudnia w Krakowie. Po powrocie do schroniska, musieliśmy sie spakować, umyć i położyć spać, aby być pełnymi energii następnego dnia.
W drogę powrotną wyruszyliśmy następnego dnia około godziny 900. Po drodze zwiedziliśmy jeszcze jeden zamek- w Pieskowej Skale. Wróciliśmy do Koszalina po północy.

Ta wycieczka na pewno na długo pozostanie nam w pamięci.

Katarzyna Kwiatkowska

wyniki

Informator szkolny

kalendarz roku szkolnego
zajęcia dodatkowe
nasze osiągnięcia i sukcesy
wolontariat

Zapraszamy na nasz portal facebook'owy

Youtube

Zapraszamy do obejrzenia filmów szkolnych